Frostax Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 heisann. har hatt cronichles of riddick liggende ei beite nå, spillet har fungert bra på den gamle datan min.. har ikke fått brukt det på ei stund nå pga et midlertidig gf6200 skjermkort.. men fikk i dag ett 7800gtx kort fra xfx og skulle innstalere spillet.,., men får da melding om at spillet krever opengl 1.3 eller bedre.. jeg regner nå med at xfx kortet mitt klarer såpass.. er det noen som har noen svar på dette?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Har du prøvd og laste ned OpenGL 1.3?
Frostax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 husker ikke hvordan jeg ser hvilken versjon jeg har, men kjører hl2, doom3, quake4 osv osv glatt.. og riddick er ikke akkurat nytt da...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hmm, nå husker ikke jeg det heller. Men jeg tror OpenGL har en hjemmeside... Prøv og sjekk den ut.
Frostax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 på www.opengl.com står det bare at jeg det ligger i driverene til skjermkortet. og viss jeg har problemer må jeg oppdatere driverene.. lasta ned og instalerte nye drivere i går, så det er nok ikke der problemet er..
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Hmm, har du prøvd og sende en e-mail til utvikleren av spillet eller utgiveren? De kan muligens hjelpe deg...
Molbo Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Installer 1.1 patchen. Fikset problemet for meg, men får ikke høyere oppløsning enn 800x600 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå