Gå til innhold

Konstruktiv kritikk på blogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umiddelbart etter å ha sett siste oppdatering på designfronten: Tror du kan finne farger som passer mye bedre enn knall rød og kjip grønn.

 

Blir litt tom, stor og hvit, og den ramma blir liksom litt hensiktsløs når bakgrunnen i containeren er lik som på body.

 

Ellers tror jeg at meny-hoveren kan fungere, om du bare får opp et eller annet som de blå firkantene kan grense mot eller noe slikt. Nå henger de liksom litt løst.

 

... Jeg syns sida er for bred... Jeg syns alle strekene ser litt lite gjennomtenkte ut...

 

 

Litt forskjellig, altså. Ellers bra arbeid til å være så ny i gamet :thumbup:

Lenke til kommentar

Layoutmessig greit nok. Men det er noen ting som trekker ned siden som gjør at den får et veldig negativt inntrykk.

 

for eksempel footeren. Det er unødvendig å bruke banning i en footer, der skal det bare stå hvem som har laget siden og det andre som hører til.

 

Personlig likte jeg ikke logoen. Den ble altfor svak og paint-aktig. Ville heller satset på litt mer elegant og stilig skrift. Slagorder eller sloganen er heller ikke pen. Smiler bør ikke brukes som plain tekst.

 

Du har et godt utgangspunkt (pene farger og grei layout) men det blir for "plain" og kjedelig. Prøv å legge litt liv inn med en fin header, litt mer eksklusive knapper og annet som hever kreativitetsnivået.

Lenke til kommentar
Umiddelbart etter å ha sett siste oppdatering på designfronten: Tror du kan finne farger som passer mye bedre enn knall rød og kjip grønn.

 

Blir litt tom, stor og hvit, og den ramma blir liksom litt hensiktsløs når bakgrunnen i containeren er lik som på body.

 

Ellers tror jeg at meny-hoveren kan fungere, om du bare får opp et eller annet som de blå firkantene kan grense mot eller noe slikt. Nå henger de liksom litt løst.

 

... Jeg syns sida er for bred... Jeg syns alle strekene ser litt lite gjennomtenkte ut...

 

 

Litt forskjellig, altså. Ellers bra arbeid til å være så ny i gamet :thumbup:

5239664[/snapback]

 

Takker...

 

Baning og slike ting er det vel helst jeg i all sløvhet som ikke har tatt bort.. (Mer jeg i all kjedsomhet som har puttet det inn der .. )

 

Men takk for gode innspill... Får legge hodet i bløt og prøve å komme opp med noe nytt til menyen....

Lenke til kommentar
Worpdress ja. Har det samme på bloggen min. Hadde valgt å kjørt et eksisterende theme til jeg hadde greid å lage et ordentlig selv.

 

Ville satse på litt klarer skiller og tydligere design. Bare å jobbe videre... ;)

5267928[/snapback]

 

 

Noen spes ting du tenker på?

 

Bra med litt tilbakemeldinger (man blir fort gla i sine egne ting... )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...