Gå til innhold

et prog til å sette sammen 2 film filer...


dTd

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en film som delt opp i 2 deler, trur formatet er avi (noen tips om hvordann jeg kan skjekke dette??). jeg vil gjerne ha tekst til filmen og jeg fant en tekst til filmen men det er slik at første delen så er teksten fin, men når jeg kommer til andre delen så begynner teksten på nytt.... derfor trenger jeg et programm som kan sette sammen slike film filer.

 

jeg har hørt om slike programmer men jeg har ingen navn noen som kan hjelpe meg??

 

eller er det en annen måte å få til teksten?

 

filmen det dreier seg om er hitch om det har noe å si.

 

trur at jeg har med det meste av info, men om det er noe som mangler så bare spør.

 

håper på svar så fort som mulig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler at forumet har en så strengt forhold til dette at det begynner å bli for dumt.

Dette lukter muligens warez, men det er KUN SPEKULERING.

 

Stenge tråder for folk som trenger hjelp, bare fordi en bruker føler at det er en bitte liten sjangse for at dette har med warez å gjøre. UTEN NOEN BEVIS.

 

Nei, når skal det slutte. Dette begynner å minne litt om en paranoid vrangforstilling.

FÅR DA VÆRE GRENSER :mad:

 

Trådstarter send meg en PM viss du lurer på noe...

 

Jeg bruker Camtasia Studio 3, ypperlig program. ;)

 

TIL MODERATOR:

 

Er det ikke på tide å diskutere dette dere i mellom. For dette begynner å minne mer og mer om Kinas forhold til internett.

Slutt å spekulere, la folk få beholde ytringsfriheten sin så langt det IKKE bryter med norsk lov eller retningslinjene på forumet.

Får sånn som det er nå, så er det ikke et lovbrudd som fører til stenging.

Det er dere som finner på ting, for å så stenge tråden på grunnlag av hva deres fantatsi har konkludert med.

Seriøst?

Endret av chills
Lenke til kommentar

takk for svaret chills, skal se om jeg får kjøpt programmet.

 

til dere andre så syns jeg at dere ovedriver med det warez greine! det er en i familen min som har tatt backup av filmen fordi han skulle låne den bort og han syns den var så morsom at han tok og rippa den. og det er vel låv å rippe filmer til privtbruk så vidt jeg vet.... men han var da noob på rippinga så han klarte å ikke ta med tekst og i tilleg så slo han ikke av split over så så mye mb.

Endret av wappyteam
Lenke til kommentar

Triste greier.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...