Gå til innhold

Samsung CRT 19"


Trafalgar Law

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. For å være ærlig så hadde jeg heller valgt LCD. Dyrere, men verdt det.

 

Jeg hadde Samsung 997DF, (CRT med flatt bilderør) og jeg angret sykt på at jeg kjøpte den etter noen mnd.

 

Derfor, så solgte jeg den og gikk over til Samsung 930BF. Jeg mener det, etterslep, alt som er negativt finnes ikke. Det er helt rått

Lenke til kommentar
LCD funker svært dårlig til CS, ville ikke gitt råd til ting jeg ikke har peiling på  :nei:

5252094[/snapback]

 

LCD er ikke bra til CS ? Hva som er gale da ? Er litt spent på det egentlig.

Selfølgelig, har du LCD til 1000.- og 25ms sier det jo seg selv at det ikke er bra ! Men, hvis du har nyere og lavere MS er det ikke noe problem.

 

Jeg har ikke merket noe etterslep i det hele tatt, og syns faktisk det er bedre å spille på LCD skjerm en CRT.

Lenke til kommentar

Har måttet bruke LCD i noen turneringer og det er helt forferdelig å spille cs på. Flimring etch, og nei det har ikke så mye med ms å gjøre virker det som. Selv om de siste viewsonic lcd'ene kanskje kan gjøre det litt bedre, vil en CRT uansett være best til CS. Spill som feks Doom3 funker faktisk helt fint men CS=nonononono (visst du snakker om 1.6).

 

Om forskjellen er liten, så er forskjellen nok til at en motstander med CRT skjerm får fordel over deg siden marginene i CS er så små - det krever rett og slett perfeksjonisme.

 

Legger til ved reg:

Skal du spille CS:source eller hvilken som helst annet spill er på et helt vanlig nivå er jeg enig angående LCD. Skal du derimot bli skikkelig god i 1.6 er CRT eneste valget, men det vet du vel siden du spør om CRT :cool: - HVILKEN crt vet jeg desverre ikke. Brukte en Sony Multiscan G420 Triniton da jeg gamet aktivt selv(kostet 6000 for 3 år siden heh)

Endret av Uncas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...