Gå til innhold

Everquest 2 Guild


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da skal jeg endelig begynne med eq2 igjen, etter en lengre fæl wow periode. Grunenn til at jeg sluttet med eq2 og begynte med wow var at alle mine venner osv spilte wow, så da ble det jo ganske kjekt. Men nå er bølgen endelig over og jeg kan begynne med eq2, men det hadde vært kjekt og spilt med noe norske kanskje, eller funnet meg en guild når jeg nå starter. Men rekner ikke med at eq2 er noe særlig populært lenger så...men det er låv å prøve seg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Da skal jeg endelig begynne med eq2 igjen, etter en lengre fæl wow periode. Grunenn til at jeg sluttet med eq2 og begynte med wow var at alle mine venner osv spilte wow, så da ble det jo ganske kjekt. Men nå er bølgen endelig over og jeg kan begynne med eq2, men det hadde vært kjekt og spilt med noe norske kanskje, eller funnet meg en guild når jeg nå starter. Men rekner ikke med at eq2 er noe særlig populært lenger så...men det er låv å prøve seg :)

5237368[/snapback]

 

Sjekk ut www.tbhguild.org, de er ett veldig oppegående guild med bra struktur. Jeg er selv med i AO divisjonen der. Anbefaler og sjekke dem ut. Eneste kravet er at du må være lvl 20, men det går fort =)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...