Terje911 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Noen som vet om det går ann å legge til musikk selv i nfs most wanted? Å hvordan d gjøres, begynner å bli lei musikken som er der
Sgt_Stilongs Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Noen som vet om det går ann å legge til musikk selv i nfs most wanted? Å hvordan d gjøres, begynner å bli lei musikken som er der 5236923[/snapback] Eneste alternativ er vel å skru av musikken på spillet, og kjøre en MP3 spiller på dataen. Håper det kommer et verktøy etterhvert, sånn at jeg kan legge innpå masse drum 'n bass i stedet
vegard_S Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Noen som vet om det går ann å legge til musikk selv i nfs most wanted? Å hvordan d gjøres, begynner å bli lei musikken som er der 5236923[/snapback] Eneste alternativ er vel å skru av musikken på spillet, og kjøre en MP3 spiller på dataen. Håper det kommer et verktøy etterhvert, sånn at jeg kan legge innpå masse drum 'n bass i stedet 5240941[/snapback] jepp. eksterne løsninger blir nok det beste her
embark Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg synes det skulle vært en sånn funksjon i spillet. Noe alá GTA:Vice City. NFS-folka skulle fått seg noen nye folk til å velge ut soundtrackene.
<Iversen> Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Kjører selv alltid winamp i bakgrunnen til NFS:mw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå