femfulle Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har har kjøpt meg ny mobil, valet ble Nokia n70. Alt virker å fungere bra, tenkte eg skulle koble han til PC'en via ein usb kabel. Eg har installert Nokia Pc suite og prøvar å koble til med den, men den blir ståande å søke og finn aldri mobilen. Windows sin maksinvareveiviser dukkar og opp men den klarar ikkje å finne rett driver. Eg har ikkje fått sim kort enda, har dette noko med at den ikkje klarar å koble til mobilen? som de sikkert skjønar er eg litt grønn når det gjeld mobiltelefonar. Nokon som veit kva som kan være gale? Håpar på svar:) Endret 1. desember 2005 av femfulle
FreeMan Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Eg har installert Nokia Pc suite og prøvar å koble til med den, men den blir ståande å søke og finn aldri mobilen.Windows sin maksinvareveiviser dukkar og opp men den klarar ikkje å finne rett driver. 5236206[/snapback] Hadde det samme problemet med at den ikke fant driveren som fulgte med PC Suite. Jeg lastet ned Driver for Nokia DKU-2, CA-42, CA-53 og da virket det. Bare husk å ta ut kabelen før du instalerer driveren. At problemet kan være at du ikke bruker SIM kan jeg ikke svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå