AKIRAx77 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Oppgraderte fra Flash MX 2004 og DW 2004 til Studio 8 pakken. Har så langt bare lastet ned fra Macromedia DW 8 og Flash 8. DW fikk jeg instalert, men når jeg prøver å instalere Flash 8 så får jeg valgt hvor jeg skal instalere den og alt det der. Men når progresjons baren kommer opp skjer det ikke noe. Maskina står i 10 - 15 min før jeg sjekker hva som skjer. I system resurser ser jeg at prosessen IDrive.exe bruker 100% av CPU. Terminerer jeg den avslutter Flash 8 installasjonen seg og sier at Flash 8 ikke ble instalert. Det er tydelig at den IDrive.exe henger eller ikke får gjort det den skal. Er det noen andre her som har hatt lignende problemer med Flash 8 eller annen software og funnet en løsning? AKIRA Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Ring til Macromedia. De har god kundeservice. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Løsningen ble å deaktivere firewalls og antivirus. Da gikk den inn!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå