Hagforce Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Hei! Plages noe j***** med ftp funksjonen i IE. Dette har funket før. Når jeg skal logge inn på ftp serveren spør den ikke om passord, men gir beskjed om at jeg ikke har tilgang. På anonymous innlogging går det bra. Hvordan får jeg den til å spørre om passord igjen Jeg vet jeg kan bruke et annet ftp program, men jeg vil ha dette til å funke. Takker så meget for tips. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 ok du burde nok legge posten et annet sted enn: Forum > Programmering > Windows (DOS, Win16, Win32) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Feil kategori ja Beklager Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 du kan spesifisere bruker og passord i addressen slik ftp://bruker:passord@ip/ men vetdafaen hvordan man får den dialogboksen frem igjen nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå