jack_ Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hallo. Jeg tenkte jeg skulle prøve ut den test-realmen, og lastet den ned fra www.wow-europe.com/en. Men da jeg skulle patche kommer denne først: This patch cannot be applied because its for a different version of the game.File name: D:\spill\world of warcraft\WoWtest\WoW.exe File verson: enGB Patch verson: enUS Etterfugt av denne meldingen: ERROR: Wrong language patch file - D:\Spill\World of Warcraft\WoWTest\WoW.exe - game: enGB - patch: enUS RESULT: Patch failed Jeg har den europeiske versjonen av spillet, men hvordan er det murlig at jeg har US game-patchen versjonen da? Jeg har ikke lastet ned patchen annet sted enn gjennom wow. Trenger spillet en real re-install eller er det murlig å laste ned enten "GB game-patchen" eller "US test-realm" patchen?? Har prøvd å laste ned test-patchen fra den amerikanse wow-siden men den er GB-patchen jeg fortsatt får. Ps. Har ikke re-installert spillet ennå.
aspyr Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Har du brukt testserver før? Isåfall må du slette mappa som heter wowtest som ligger i world of warcraft mappa di.
jack_ Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Har du brukt testserver før? Isåfall må du slette mappa som heter wowtest som ligger i world of warcraft mappa di. 5235311[/snapback] Nei, jeg har aldri prøvd den før. Det er derfor jeg ville prøve den ut. Men jeg kan prøve å slette den mappa.
Kasp Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Du har lasta ned feil patch. Last ned enGB versjonen, du har lasta ned enUS versjonen.
Dynejonas Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Slett mappa som heter WowTest og last ned hele dritten på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå