Gå til innhold

Får ikke til å endre oppløsning i FEAR 1280x1024

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd oppskriften som har vært beskrevet tidligere om dette men jeg får ikke åpnet settings.cfg.....

Har ikke program til å åpne denne filen. Noen som har noen tips hvordan jeg skal få dette til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Har prøvd oppskriften som har vært beskrevet tidligere om dette men jeg får ikke åpnet settings.cfg.....

Har ikke program til å åpne denne filen. Noen som har noen tips hvordan jeg skal få dette til?

5234168[/snapback]

i notepad?

Skrevet

5234168[/snapback]

i notepad?

5234551[/snapback]

Prøvde dette: "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR\settings.cfg"

sett

"ScreenWidth" "1280"

"ScreenHeight" "1024"

Skjønner ikke hva du mener med notepad....?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

5234168[/snapback]

i notepad?

5234551[/snapback]

Prøvde dette: "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Monolith Productions\FEAR\settings.cfg"

sett

"ScreenWidth" "1280"

"ScreenHeight" "1024"

Skjønner ikke hva du mener med notepad....?

5236115[/snapback]

åpne den i notepad høyereklikke å åpne i... så fikser du det du skal og lagrer og lukker.

Skrevet

Lurer på hvorfor de gjorde det så vanskelig å sette høyere oppløsninger. I tillegg endres oppløsningen tilbake straks man går inn på grafikk-menyen hvis man editerer settings.cfg Merkelig...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Lurer på hvorfor de gjorde det så vanskelig å sette høyere oppløsninger. I tillegg endres oppløsningen tilbake straks man går inn på grafikk-menyen hvis man editerer settings.cfg Merkelig...

5250464[/snapback]

merker ikke så stor forskjell da.. fra 1280x9.. til 1280x1024.. så det er vell ikke så nøye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...