Gå til innhold

CCNA eksamen og fremgangsmåte!


Shrike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha kjøpt disse istedet:

 

http://www.amazon.com/gp/product/078214391...=books&v=glance

 

http://www.amazon.com/gp/product/158720095...=books&v=glance

 

Om du ikke har en 2500 ruter eller to (som du finner "gratis" på ebay) så ville jeg også anbefale å laste ned denne:

 

http://www.boson.com/netsim/bd/index.asp

 

Trial versjoner er gull :love:

 

Et annet tips; Kjøp heller sertifiseringen på www.prometric.com eller www.vue.com, så får du den for 1000kr. Næringsakademiet tar 500kr ekstra for å registrere den for deg ;)

Lenke til kommentar

Nei, du kan ikke sitte hjemme. Testsenteret Næringsakademiet har er levert av Prometric eller Vue.

 

Når du bestiller en test hos Næringsakademiet, bestiller Næringsakademiet en test av Prometric eller Vue. Det kan du gjøre selv og spare 500kr. Du setter datoen selv og velger Næringsakademiet som test sted og møter opp når du skal ha test.

Lenke til kommentar
Nei, du kan ikke sitte hjemme. Testsenteret Næringsakademiet har er levert av Prometric eller Vue.

 

Når du bestiller en test hos Næringsakademiet, bestiller Næringsakademiet en test av Prometric eller Vue. Det kan du gjøre selv og spare 500kr. Du setter datoen selv og velger Næringsakademiet som test sted og møter opp når du skal ha test.

5236395[/snapback]

 

Ah!

 

Hehe, takk! Begynte å lure litt her =) *drar frem lesbrillene*

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

kunne du gitt meg feedback på korleis det var:P?

 

kor lenge har du lest til prøva?

5667235[/snapback]

 

Skal gi deg tilbakemelding på den vettu!

 

Jeg har lest litt frem og tilbake siden i høst. Jobber over 100% så jeg har ikke lest "i ett" på en måte.

 

Bøkene jeg har brukt er Sybex (Lammle) sin study guide og Fast Pass-boken. Har brukt simulator som fulgte med study guiden.

Lenke til kommentar

Eneste problemet med CCNA testen er at den er så pirkete på små ting som ikke er så veldig relevant. Heldigvis har de rettet en del på dette siden jeg tok den.

 

CCNP/CCDP/CCSP/CCVP osv er mye mer praktisk fokusert, noe jeg synes er enklere. Mye handson gir deg automatisk mye "gratis"

Lenke til kommentar

Da kan jeg med glede fortelle at jeg besto testen! :D

 

Trodde egentlig det var flere og mer kompliserte lab-oppgaver, men det viste seg å ikke være tilfelle. Er ikke helt sikker om jeg bare var heldig eller hva det var :p

 

Det som jeg skjønte at jeg ikke kunne nok om var vlan/vtp og det å hente ut denne informasjon om hvilken switch som var root bridge på grunnlag av dette. Boka jeg brukte dekket heller ikke alle emnene som ble spurt om rundt dette. Var derfor usikker på 5 spørsmål som ble stilt rundt dette, men klarte heldigvis å ro meg i land på resten.. Det er som det blir nevnt tidligere her at man må kunne litt om veldig mye.. Jeg synes det er enklere å kunne mye om lite.. Men nå er jeg ihvertfall ferdig med den og klar for CCNP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...