jonasdaman Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Under kidneyshot (er warrior), trinket. disarm, hamstring, gg 5237948[/snapback] bruker ikke kidney shot, tar bare 6sec lenger til jeg dør bruker evicerate og vanish Lenke til kommentar
different Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Fin guide for rogue. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Under kidneyshot (er warrior), trinket. disarm, hamstring, gg 5237948[/snapback] Enhver rogue har rundt 4cp etter en CS, med en liten tepause imellom har en 5cp, og en 6 sek videre stun momentant etter CS har utgått ved KS. De fleste rogues bruker crippling, som har samme, om ikke bedre effekt enn hamstring. Hvis du plutselig gjør litt skade, da er det bare å blinde deg å KS'e deg igjen. Hvis du bruker PvP trinket rett etter KS, ja da gouger vi, går bak et tre og forsvinner Ett brukt trinket for deg, stunlock for meg Så finnes det rogues som også kan disarme, og da er du ille ute hvis du ikke har Deathgrip eller weapon chain. Hvis roguen du sloss mot har Bloodfang hansker, lykke til med disarm Jeg har uansett funnet ut at i dueller er det mye vanskeligere for rogues, for da vet jo motstanderen at en er rundt om i området, ikke sant vel, hehe. La oss sjekke hva som får rogues lett ut av stealth, selv om det resister: - Piercing Howl (Warrior) - Rank 1 AoE spell - En liten heldig plassert bombe (Engineer) - Flare (Hunter), blodig urettferdig. Duration: 30 sec. Cooldown: 15 sec.. Skulle gjerne sett at vanish kunne bli utført hvert 15 sekund med en varighet på 30 sekund uten reagent, lol. - Consecration (Paladin) - Chained Essence of Eranikus - AoE totems Hele pakka! Ute i BG vet du ikke at det er en rogue rett med deg om du ikke har sett'n langt borte, dermed er du ikke forberedt på at det plutselig kommer en liten idiot og hakker løs. "If it's a duel, it doesn't count, 'cause it's not PvP. If it's PvP, it doesn't count, 'cause its not a duel." Jaja, alle klasser har en fordel mot alle andre klasser. Shamans har shock, noe som burde fått en casting time i forhold til hvor mye det møkket critter. Også totems til enhver situasjon, noe som kan være ganske plagsomt, da totemene kan praktisk talt gjøre jobben selv, og du må i tillegg sloss mot en som spammer shocks på deg. "Fixed bug where a shaman player died against another player. Shaman players no longer take damage." Rogues har stealth.. døøh. Hunters har en liten tank og evnen til å dø hvert 30. sek. Warriors har vanvittig syk DPS i TILLEGG til 50-60% lett damagereduction. *host* nerf *host* Mages har IAE og kraftige bolts. Paladins.. vel Lay on Hands, Divine Shield, bobla, blessings, seals og the hammer of wtfpwn. (shield, hearth ) Druids har litt av alt og kan tanke og heale seg selv på en og samme tid. Priests har utrolig skumle DoT's som de er vanvittig flinke å smelle på meg til enhver tid Warlocks har fear, seduce, skumle shadowbolts og stor overlevelsesvilje med Health og Soulstones. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Eh, skal man ta utgangspunkt i at alle rogues tilfeldigvis går rundt med tier 2-deler? Som priest er det ingenting som som er så digg som å gå amok med SW:P i battlegrounds, shielde, hoppe inn i klynga, feare og løpe som en galing bak et tre for å plukke de en etter en når de kommer til seg selv . De eneste jeg egentlig har skikkelig problemer med i mass-pvp er huntere og warriors. Huntere fordi pet-en gjør det klin umulig for meg å kaste en spell uten shield (15 sekunder cooldown), focused casting hjelper lite når de skader så jævla mye og jeg bare har 3500 hp. Warriors fordi fear ikke sitter, skjoldet mitt varer i akkurat to slag, shield slam tar rotta på spellsene mine og crits på 900 knapt merkes på annet enn manaen min. Warlocks kan også være et helvete, men så lenge man får fearet de og hevet på en silence etter at de bruker trinket skal det gå bra. (Så fremt succubusen ikke bestemmer seg for å legge elsk på deg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå