anonymm Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hei, jeg har vw jetta 1,8 89 modell, forgassermotor. Nå har jeg kjøpt knfilter(luftfilter) kjøpte fordi jeg ville bytte den med min orginale filter,men så er det noen som sier at den ikke er bra,mens andre sier at den er bra.Den blir jo anbefalt av selgeren(butikken). Lurer bare på om skal jeg sette den inn? Vil den på noen måte skade motoren eller andre gjenstander i motor rommet? kan dere si ulemper/fordeler om knfilteren?
Xsess Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Hei,jeg har vw jetta 1,8 89 modell, forgassermotor. Nå har jeg kjøpt knfilter(luftfilter) kjøpte fordi jeg ville bytte den med min orginale filter,men så er det noen som sier at den ikke er bra,mens andre sier at den er bra.Den blir jo anbefalt av selgeren(butikken). Lurer bare på om skal jeg sette den inn? Vil den på noen måte skade motoren eller andre gjenstander i motor rommet? kan dere si ulemper/fordeler om knfilteren? 5233276[/snapback] Du kan lese litt om hvordan det fungerer her: http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/data...0115&Section=03 Vet det ikke er VW, men fungerer på samme måte
sofarot Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Har hørt det funker best på innsprøtningsmotorer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå