roy_nor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg har nå prestert med å sprenge begge satelittene til mitt Logitech Z-2300 2.1 system. Jeg er über forelsket i sub'en og vil nødig kvitte meg med den! Er det noen mulighet for å kjøpe noe kraftigere satelitter? Evnt om det er mulig å gjøre om et par "vanlige" stereo høytalere slik at de får samme plugg? Er dette lett å fikse med litt pågangsmot og et loddejern? Setter pris på svar og forslag!
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Jeg har klart å ordnet kabler som vil funke, men jeg vet ikke helt hvilke høytalere jeg burde velge...
Mr_Jonez Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Hmm.... er redd de kan bli litt i tøffeste laget for den lille forsterkeren.
roy_nor Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Vil forsterkeren i subben klare å dra disse høytalerene? Hmm.... er redd de kan bli litt i tøffeste laget for den lille forsterkeren. 5238626[/snapback] Disse går, eller?
Ar`Kritz Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. Endret 2. desember 2005 av Ar`Kritz
roy_nor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. 5243549[/snapback] Logitech forsterkeren leverer 4-8Ohm. De gamle satelittene var på 40w ja, så kjøper de Eltax høytalerene på 40-60w. Burde gå greit Har prøvet en 60w høyttaler med subben, det gikk fint det Endret 2. desember 2005 av roy_nor
torkelma Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Fra 40 til 150 RMS-watt? Løkke te... Og er ikke Logitech-høyttalerne 6 Ohm eller noe annet proprietært? EDIT: Eltax'ene så bedre ut, ja. Men spørs hvordan lyden blir... Uansett, med en slik pris skader det ikke å prøve. 5243549[/snapback] Logitech forsterkeren leverer 4-8Ohm. De gamle satelittene var på 40w ja, så kjøper de Eltax høytalerene på 40-60w. Burde gå greit Har prøvet en 60w høyttaler med subben, det gikk fint det 5244271[/snapback] Sier seg selv at watt beregningene til logitech er i beste laget. 40 W må være dynamisk med mye THD. Du får alltids lyd i de høyttalerne, men kvaliteten på det blir så som så. Nå ser jeg også at spesifikasjonene på høyttalerne du linker til er oppskrytt de også (20-22 000 Hz). Flott. Siden prisen er så lav som den er, kan man alltids prøve. Endret 4. desember 2005 av torkelma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå