outern Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Først og frems: Dette gjelder Daemon tools når jeg trykker på deemon tools mappen så får jeg denne meldingen: Virtual scis device not detected. Hva skal jeg gjøre? Andre problem: Fraps Jeg har Fraps. Jeg skal ta opp i World Of Warcraft. Når jeg starter å ta opp så synker Fps`en til 10 å går ikke over 10. Har ellers 40 vanligvis i wow. Noen som vet noe? På forhånd Takk
efikkan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har du prøvd å legge inn daemon tools på nytt? Hvilken versjon bruker du?
outern Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Jeg brukte 3.9 eller noe rundt der. Skal laste ned den nyeste å prøve igjen.
Zyko Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Visst du har en gratis versjon av Fraps kan det være problemet... Det stiller ned innstillingene bare for at du skal kjøpe full versjonen. Husker jeg prøvde det med CS en gang, FPS'en gikk ned i 20 med en gang.
xadox Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 bruker deamon tools v3.0 (bare til lovlige ting ) og den funker greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå