medlem-68510 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg har lastet ned en R.O.S.E-server. Jeg tenkte jeg skulle prøve den, men hvordan får jeg R.O.S.E til og koble til min IP? En kamerat sa at jeg skuller skrive @trigger_soft@ _server [iP] i en snarvei til TRose.exe, men det fungerer ikke. Er det case sensitive? Hva gjøre disse kommandoene til TRose.exe? Fant dem med en hex-editor... _pw _userid _RCODE_JP_HG _dup _test _direct _serverID _port _server _noui _sight _1280 _1024 _800 _WINDOW_MODE @trigger_soft@
MindTooth Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har ikke R.O.S.E. eget innloggins system? Eller hva er det jeg ikke skjønner?
medlem-68510 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Du kan se på serveren hvis du vil. PServer.zip. Jeg har jo en bruker på R.O.S.E sin server, men den kan jeg jo ikke ha tilgang til hjemme (har ikke internett). Jeg har ikke skjønt det helt selv enda
medlem-68510 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 ... Det er ment for LAN... Jeg har ikke internett. Jeg spiller det jo på internett hjemme til vennene mine ogsånn da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå