Gå til innhold

MAC Mini eller nye MAC Mini som stue PC


Anbefalte innlegg

Siden dette forumet handler om stue PC så burde vel også MAC mini passe inn.

 

Har en lengre tid spekulert på hvoran man på beste vis kan spille opp sine filmer og bilder på TVn.

 

Heromdagen ble jeg varse MAC mini, en liten nett sak på 16 x 16 x 5 cm. Jeg undrer om noen har erfaring av MAC mini som mediacenter og kan dele med seg av sine synpunkter :hmm: .

 

Har også fått med meg at nytt program som er mer anpasset mediespilling er på vei for mac, "Frontrow" eller "Frontseat" heter det visstnok, på skjermdumper jeg har sett så ser det alldeles fortreffelig ut!

 

Siden Mac mini har blitt hele 1 år gammel eller noe slikt så er ny Mac mini på vei (hemmelig prosjekt Kaleidoskop :innocent: ) ?? Ryktene sier at denne er kanon for mediacenter bruk, men om noen tillfeldigvis har mer info å dele med seg så värsågo'....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mangler spdif lydutgang

begrenset diskplass

begrenset plass til utbygging

 

 

Jeg tror du fort ender opp med en stilig liten mac og ørten eksterne usb-ting som fjerner hele stilig-faktoren.

 

Jeg tror dog at apple kommer med noe før eller senere. Det er et marked som står og venter på dem (HTPC som ikke trenger antivirus og stadige oppdateringer, stilige/fungerende GUI, lav støy, høy fortjeneste i nytt marked)

 

mvh

Knut

Lenke til kommentar
TV-opptak med ny Mac mini?:

http://mediacenterpc.no/index.php?showtopic=82

5229982[/snapback]

 

Ja det blir nok til å vente til etter jul iallefall.

 

Derimot med tanke på lagringsplass så har dagene mini MAC full stötte for ekstern disk så akkurat det er ikke no problem... dessuten så finns eksterne disker i samme format/design som miniMACen.

 

Den nye miniMACen skal visst ha vanlig 3.5" HD, i så fall så er det knappt noen begrensninger lenger...

 

Appropå TV tuner så kanskje denne mojengen er passende...

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...0.8.25.7.11.2.3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...