Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 (endret) Steam på norsk Beta 1 Da har jeg nettopp blitt ferdig med beta 1 av Steam på norsk. Det er noen problemer fortsatt, Noen av dem er at skriften blir litt annerledes enn på engelsk, og at ikke alt er på norsk, plutselig vet du hva jeg prater om. Nytt om prosjektet --------------------------07.12.05 kl. 21.51-------------------------- Jeg sendte en mail til SDK Valve, nå har jeg fått svar fra dem om hvilke filer jeg trenger og oversette. Jeg går i gang med oversettelsen i morra. Det var en del mer enn jeg trodde, så det tar litt tid før jeg blir ferdig. I mellomtiden skal jeg holde dere oppdatert om hva som skjer. Når jeg er ferdig, tror jeg at jeg lager en ny tråd om dette. Så det er bare og vente --------------------07.12.05 kl. 22.27 og 22.30-------------------- Da har jeg sendt en mail tilbake om hva jeg skal gjøre når jeg blir ferdig. Hun svarte følgende: At this time, we are not accepting or publishing translations fromothers via Steam. I do not know yet if you can share your translation with others, but I am checking. Så det er nok bare og vente litt til... Installasjon Siden filene ikke er tilgjengelige, sletter jeg fremgangsmåten. Jeg legger den ut igjen når jeg er ferdig. Sondre EDIT: Lurer dere på noe, post det her eller PM meg EDIT: 07.12.05 fikk jeg svar fra Valve, og oppdaterte førsteposten EDIT: Jeg fjerner filene, men vil legge dem ut så fort jeg er ferdig EDIT: Jeg fjerner fremgangsmåten Endret 8. desember 2005 av Slettet+56132
Skrote Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 (endret) Så sant så at man ser noen feil her ja, men tekststørrelsen var plagsom hehe. blir nok bra til slutt skal vi nok få se. Endret 29. november 2005 av Skrote
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Har jeg gjort noe feil? 5226579[/snapback] Neida, det er et av minusene med det norske språket. Jeg prøver og finne ut hva jeg skal gjøre!
A.J Green Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ja, dette kan man vel virkelig kalle beta-beta-beta
InsertNumLock Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 For å fikse det med at teksten blir alt for stor, kan du gjøre følgende. Ta de 3 filene som Commando_Sondre har lagt ut og skift ut thai til english. Så går du inn i mappen der de orginale filene er og klipper ut english filene. Legg dem i en annen mappe i tilfelle du vil ha det tilbake til engelsk senere. Nå er det bare til å kopiere inn de filene som du skifta navnet på, og du vil få en blanding av norsk og engelsk. Og skriften blir normal igjen..
BorN Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 For å fikse det med at teksten blir alt for stor, kan du gjøre følgende.Ta de 3 filene som Commando_Sondre har lagt ut og skift ut thai til english. Så går du inn i mappen der de orginale filene er og klipper ut english filene. Legg dem i en annen mappe i tilfelle du vil ha det tilbake til engelsk senere. Nå er det bare til å kopiere inn de filene som du skifta navnet på, og du vil få en blanding av norsk og engelsk. Og skriften blir normal igjen.. 5227210[/snapback] Nå ble det bedre, ja! Til trådstarter: Jobber du fremdeles på Beta-versjonen? Når vil en eventuell versjon 1 komme?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Jeg jobber på saken. Jeg har sendt en mail til Valve's SDK om hvilke filer jeg må oversette... Men de har ikke svart ennå. Men jeg prøver så godt jeg kan!
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har nå fått svar på hvilke filer jeg skal oversette, og går i gang i morra med den fullstendige oversettelsen. *Oppdaterer førstepost* Sondre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå