Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem med pc og fps drop i CS


Anbefalte innlegg

hei... jeg har et stort problem med pcen min skjønner dere , det er at det plutselig begynner og lagge på cs (counter-strike 1.6) har sjekket endel fps guider men det er ingen som blir bedere har tweeket windows også . formatert og alt :S men det samme problemet er der fortsatt

 

system: MSI 875p neo (MS-6788)

p4 3.06 ghz

512mb ram (hadde 1gb før men tok ut den ene 512 rammen som er en geil pc3200 og da ble det ikke så mye fps los)

apacer 2x256 pc3200

skjermkort: Sapphire radeon x850xt pe 256mb

2x 200gb WD (western digital)

520W hiper strømforsyning

 

har ikke formatert den ene hardisken på lenge men bare den som det er windows på.

 

cs kjører 99-100 fps hele tida og når jeg kommer på en stor "slette" dropper det ned i 50 fps. det virker kansje ikke noe mye men når man gamer og stoler på sensen sin da er det kjekt om pcen også følger med..........

 

og til noe annet n¨r jeg går ut og inn av spill med alt-tab så ellr noen andre måter så henger pcen seg bare helt kan lee på musa og sånn men når jeg trykker 3-4 ganger på museknappen så hører jeg bare et pip fra pcen og må rs`e den :S

derfor kan jeg ikke ta en hel 32marc test uten at det sjer. det kom etter at jeg kjøpe skjermkortet mitt trur jeg :S hadde Nvidia før (g4 4800tise) aner heller ikke hva problemet er.

 

takker for alle svar som dere kan gji meg

 

mvh: tyrann

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...