Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvordan montere kn filter?


anonymm

Anbefalte innlegg

Hei,

nå har jeg skaffet kn filter(luftfilter) hvordan får jeg montert den i min forgassermotor?

 

og jeg ser at det kommer et slange opp slange til som går i orginale luftfilter,har hørt at den suger inn oljedamp som den brenner opp,kan jeg da lage hull i den slangen jeg setter knfilteret på,så sette den lille slangen inn å tette den eller blir det feil?

hva annet kan jeg gjøre med den?

 

skal sette inn knfilteret imorgen så håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

nå har jeg skaffet kn filter(luftfilter) hvordan får jeg montert den i min forgassermotor?

 

og jeg ser at det kommer et slange opp slange til som går i orginale luftfilter,har hørt at den suger inn oljedamp som den brenner opp,kan jeg da lage hull i den slangen jeg setter knfilteret på,så sette den lille slangen inn å tette den eller blir det feil?

hva annet kan jeg gjøre med den?

 

skal sette inn knfilteret imorgen så håper noen kan hjelpe meg.

5222302[/snapback]

 

Du kan lage en ekstra slange rør, koble til luftfilteret.. Ha den lille slangen koblet til luftfilterslangem.. Men tviler på det med oljedamp? :S Er du sikker på dette? Hadde vært best om du fikk noen bilder her da :cool::D

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha montert et slikt filter i det heletatt.

 

 

Det er fordi det er dårlig til å fjerne fint veistøv. For det andre suger de VARM luft inne i motorrommet. Hva er poenget med det ? :-|

5228931[/snapback]

 

Sett fra den synsvinkelen er jeg enig på en måte her.. :hmm:

5228956[/snapback]

 

vil det si at den gamle(orginale) luftfiltere suger inn kaldt luft?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...