JonH Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har laget et layout jeg er brukbart fornøyd med, ettersom jeg ikke har drevet med webdesign så lenge. Kommer til å legge inn mulighet for flere forskjellige layouts på sidene etterhvert. Når det gjelder overskrifter, teksttyper, farger og andre ting kommer jeg til å gjøre noe med det. Ellers er jeg åpen for kritikk/tips. Når jeg prøver å validere sidene får jeg disse: character "&" is the first character of a delimiter but occurred as datavar ns6=document.getElementById&&!document.all there is no attribute "onMouseover" <a href="index.htm" onMouseover="show_text(0,'description')" onMouseout=... there is no attribute "onMouseout". ...ow_text(0,'description')" onMouseout="resetit('description')">Forsiden</a> Er det noe jeg kan gjøre for å få siden validert og likevel bruke script? Har ikke satt meg inn i php, ennå, om det skulle være en løsning...
Steinmann Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 istendenfor & skal du bruke & De to neste feilene skyldes dårlig javascript koding. Det du er ute etter kan foresten løses med css også
JonH Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Kan man bruke & i script? Prøvde å bytte ut & med & men nå fungerer ikke scriptet...
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det skal brukes i URI'ene på resten av siden. I scriptet bruker du &, mens i html'en bruker du &
JonH Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Har prøvd med bare & i scriptet, men da fungerer det ikke i Firefox...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå