Gå til innhold

Opptaker på PS3?

Nico77

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sony sin PSX har jo dette, men kom ikke til Europa, kun i Japan. Denne hadde funksjonen som opptaker til fjernsynset og PS2 i seg. Det var noe slikt jeg ser for meg med PS3 :-)).

5291674[/snapback]

Bare at PS3 ikke kommer med hdd, så det blir vel litt vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sony sin PSX har jo dette, men kom ikke til Europa, kun i Japan. Denne hadde funksjonen som opptaker til fjernsynset og PS2 i seg. Det var noe slikt jeg ser for meg med PS3 :-)).

5291674[/snapback]

Bare at PS3 ikke kommer med hdd, så det blir vel litt vanskelig...

5291815[/snapback]

Jo, den gjør den vel :ohmy: Storage: HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1 (avtagbar)

Skrevet

Jo, den gjør den vel  :ohmy:  Storage: HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1 (avtagbar)

5291819[/snapback]

De har sagt flere ganger at den ikke skal selges med HDD fast, men som tilbehør, slik som på Xbox360. Og de må vel fikse en 200GB HDD for at det i det hele tatt skal være noe vits å ta opp (sammen med et tv-kort selvfølgelig).

Skrevet

Jo, den gjør den vel   :ohmy:  Storage: HDD Detachable 2.5" HDD slot x 1 (avtagbar)

5291819[/snapback]

De har sagt flere ganger at den ikke skal selges med HDD fast, men som tilbehør, slik som på Xbox360. Og de må vel fikse en 200GB HDD for at det i det hele tatt skal være noe vits å ta opp (sammen med et tv-kort selvfølgelig).

5291849[/snapback]

Dette stemmer. Så utviklerene må også her utvikle spillene uten HDD som hjelpemiddel. Så de stiller også her på lik linje med Xbox360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...