Zindex Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Er det en kommando jeg kan bruke slik at jeg slipper å laste ned lydfiler fra servere jeg joiner? Mange av dem kan brukes av spillere selv slik at de spilles av hos alle som har dem.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg tror ikke det. Du MÅ laste ned filene, hvis ikke er det mulig at serveren ikke virker som den skal. (for deg) Bare vent i noen minutter, (det gjør i hvertfall jeg) så kan du spille. Det er nok den enkleste måten...
xD^^ Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Med mindre du vil ha de lydene, finn deg noen gode norske servere. FoCo Gaming. Catchgamer. Valhall (ikke så bra) Osv.
Matias Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Prøv med denne kommandoen: cl_allowdownload 0 Tror den skal funke men er ikke sikker. Du vil noen ganger trenge å ha den på også, når du f.eks. skal laste ned et map eller en .wad fil tror jeg
Pilot_ Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det finnes en patch man kan laste ned slik at man slipper lyder mens man fint kan laste ned baner og textures. Søk litt her på Counter-Strike forumet så finner du sikkert ut av det. Det var en tråd om det for en liten stund tilbake.
Skrote Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Prøv med denne kommandoen:cl_allowdownload 0 Tror den skal funke men er ikke sikker. Du vil noen ganger trenge å ha den på også, når du f.eks. skal laste ned et map eller en .wad fil tror jeg 5223353[/snapback] Denne skal vel funke, syns jeg leste om dette på steampowered.com.
Zindex Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Fant ut at jeg kan skrive sounds og quake så slipper jeg å høre på noe. Sounds er trigga av spillere. Quake er trigga av hendelser i spillet. F.eks. jeg skyter 3 på rappen så sies det dominating! Om det er 3 er ikke sikkert, men noen andre er bl.a. unstoppable og godlike m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå