exin89 Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Vet noen hvorfor dette spillet ikke virker i win XP? Jeg har prøvd å sette kompatibilitet med Win 95 og 98 og da starter spillet med går tregt, når jeg kjører så tar ett sekund i spillet 4 sekunder i real time, dette er utrolig kjedelig. finnes det noen patcher o.l som gjør at spillet fungerer ordentlig i win xp? Trenger svar fort! Endret 30. november 2005 av mankiller Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Dette funket for meg. Slett filen gimme.dll edit : Ser at det ligger noen patcher på denne siden : http://www.nfsunlimited.net/porsche/utils/ Endret 1. desember 2005 av Signatur Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Ja nå har jeg prøvd å fjerne gimme.dll fila. Nå starter spillet og fungerer helt til jeg ikke får kjørt lenger i factory driver eller evolution, enn de første løpene. etter jeg har kjørt noen løp i disse "mode"ne så klikker spillet og jeg får opp denne send/ikke send feilrapport. Har noen en forklaring på dette? har prøvd å sende feilrapport uten hell. HJELP Er det ikke noen som har svar på dette?? jeg trenger hjelp nå. Endret 10. desember 2005 av mankiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå