oivindi Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Har akkurat oppgradert fra SE K700i til S700i, men ser at sistnevnte mangler en funksjon i forhold til førstnevnte: Muligheten til å sende en sms direkte som e-post. Hvis jeg skriver en sms og går til "send til"-sida, så får jeg kun opp valgene "Angi tlf.nummer" og "Kontaktoppslag" - men ingen "Send som e-post" som jeg hadde på K700i. Noen som har en god forklaring på hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 28. november 2005 Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor det er slik kan vel egentlig bare SE svare på...poenget er i hvert fall at du må velge hvordan det skal sendes FØR du skriver. Vil du sende en e post gå til "E-post" - "skriv ny". Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor det er slik kan vel egentlig bare SE svare på...poenget er i hvert fall at du må velge hvordan det skal sendes FØR du skriver. Vil du sende en e post gå til "E-post" - "skriv ny". 5218674[/snapback] Jeg er klar over det, men jeg forstår bare ikke hvorfor det var mulig på min gamle K700i - mens den nyere S700i altså ikke kan sende en sms-tekst direkte som e-post. Av og til finner en ut i etterkant at en skal sende e-post heller enn sms, og da er den funksjonen nyttig. Ser ut som jeg må bli flinkere til å planlegge livet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå