Clerion Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Skulle skru på pc'n i går og plutselig får jeg bluscreen mf! Jeg restarter og det står at isapnp.sys mangler eller er ødelagt. I dag fant jeg en guide til hvordan man reparerte skiten og smekka i Xp cd'n. Men neida, i instalering av windows låser den seg på "kjernefeilsøknings-DLL" Får ikke formatert eller reparert eller noe som helst. HJELP!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Da tror jeg maskinen din er ustabil. Kan du liste opp komponentene i pcen? Hvilken strømforsyning har du? Er prosessoren varm? Prøv noen diagnoseprogrammer fra Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Da tror jeg maskinen din er ustabil. Kan du liste opp komponentene i pcen? Hvilken strømforsyning har du? Er prosessoren varm? Prøv noen diagnoseprogrammer fra Ultimate Boot CD. 5215811[/snapback] Det er en bærbar Hp zv5201. Endret 27. november 2005 av johanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå