Undertow Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Hepp folkens! Jeg oppdaterer punkbuster vanligvis med pbsetup, men noen ganger kommer det en update akkurat når jeg spiller. Dette resulterer i (jeg tror hvertfall det er punkbuster ) en kjempekrasj hver gang: spillet fryser, lyden stopper opp og de forfedeligste lyder loopes så jeg nesten får tinitus og slag. Noen som har hatt samme problem og har funnet en løsning på dette? Sitter på en X2 3800, a8n premium, 2gb ocz premium, 7800gt og audigy2.
-Teddy- Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 What? Oppdatere punkbuster? Aldri jeg gjort. Ikke manuelt iallefall.
Undertow Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 What? Oppdatere punkbuster? Aldri jeg gjort. Ikke manuelt iallefall. 5213771[/snapback] Joda, ved å laste ned et program som heter pbsetup til /pb i bf2-mappen så kan man oppdatere punkbuster ved å kjøre dette. Har lest litt rundt, og det ser ut til at mange med dualcore har problemer med punkbuster. Så kanskje løsningen er å vente på en ny oppdatering
-Teddy- Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Idag opplevde jeg at gamet frøs i 5sekunder, lyden loopet slik som du sa men etterpå gikk alt bra igjen, datt ikke ut eller noe. Har opplevd det samme før men da pleier den å henge seg totalt og man må skru av maskinen.
AiKi Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Den feilen kommer hos meg også. Hele tiden, gjerne på de verste tidspunktene. Gjerne når jeg sitter i et fly eller heli :\ Blir drittsur av slikt...
Undertow Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 (endret) Nuvel, nå får jeg beskjeden "PB not installed" i pbsetup, og blir kicket med engang jeg joiner en server med beskjeden: "Punkbuster: no packet flow" Hjelper ikke å kjøre update i pbsetup. Nei huff.. tror jeg snart har brukt mer tid til å fikse problemer enn å faktisk spille bf2. Endret 28. november 2005 av Undertow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå