vegard_S Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Er det noen som har et alternativ til Hamachi når det gjelder virtuelle nettverk? Dette kan nemlig ikke brukes på NFS:MW slik jeg håpet at det skulle (i alle fall i henhold til mine erfaringer ikveld) , så jeg lurer på om noen vet om andre programmer hvor du kan lage virtuelle nettverk og spille mot spillerne i det? På forhånd takk. Endret 27. november 2005 av vegard_S
Steina Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Windows XP har en innebygget mulighet for virtualt nettverk. Tja, nå har ikke akkurat jeg fått dette til å fungere, men det er vel pga den teite firewallen min. VPN Server VPN Client
vegard_S Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 Windows XP har en innebygget mulighet for virtualt nettverk.Tja, nå har ikke akkurat jeg fått dette til å fungere, men det er vel pga den teite firewallen min. VPN Server VPN Client 5218002[/snapback] jeg har også litt problemer med å få det til å fungere.. noen som har peil her ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå