lalleh Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hei, hei! Litt usikker på om dette er korrekt kategori, men vi får prøve. Jeg bestilte for noen dager siden ny telefon, og tastet inn telefonnummeret mitt, så jeg skulle få nytt abb. på mitt eksisterende abb. I etterkant har jeg kommet på at bindingstiden min hos Tele2 ikke er gått ut enda, og jeg lurer derfor på hva som skjer. Via nettsidene til Siba står det at telefonen er sendt. Hva gjør jeg nå? Må jeg bare levere den tilbake, eller? Hva er greia?
pologutt Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Hvis bindingstiden på ditt eksisterende abonnement ikke er gått ut, vil du få et gebyr fra denne operatøren. Hvor stort dette gebyret er, varierer fra operatør til operatør. Du trenger ikke å levere tilbake telefonen.
lalleh Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Noen som vet hva gebyret er hos Tele2?
pologutt Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Nei, men er det nye abonnementet også hos Tele2? Hvor lang tid var igjen av den opprinnelige bindingstiden?
lalleh Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 Det nye abbonnementet er hos NetCom. Var et halvt år igjen av bindingstiden.
pologutt Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Da må du nok regne med et gebyr fra Tele2. Du finner kanskje noe info om dette på hjemmesidene deres, evt hør med kundesørvis.
Alastor Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) 1000 er gebyret om det er et halvt år igjen. Det starter på 2000,- og reduseres med 500 i kvartalet. Du har uansett 14 dagers ubetinget angrerett, men da må du ikke ta telefonen i bruk. Det eneste du må betale da er returportoen. Endret 27. november 2005 av Alastor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå