exin89 Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg har hørt at det går an å sette opp dedicated server til teamspeak. Finnes det noen andre tilsvarende programmer som det går an å få satt opp team talk som alle i clanen kan joine og prate med hverandre i sanntid. Jeg vil gjerne vite om det finnes noen slike programmer som ikke trenger noe ytelse på pcn sånn at den gamle dritt 486en kan klare det. Jeg tar gjerne imot alle tibakemeldinger.
xD^^ Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg vet ikke hvordan man setter det opp, men det finnes ett lignende program som heter Ventrilo. Det tror jeg er mer brukt enn TS.
exin89 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Skrevet 27. november 2005 Det finnes vel ikke tilfeldighvis en måte å få satt opp gratis Ventrillo server da, hvis jeg skal kalle det det, helst en server som kjører på en pc som alltid står og går i tilfelle noen kødder til min pc så kan fortsatt resten av folket prate vidre på med hverandre. altså det blir som en dedicated server, hvis det er mulig.
jogil Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Legg det ut som nytt emne, så får du nok svar. Lurer på det samme...
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 (endret) Last ned Ventrilo Mix 0.5: LINK så går du inn på www.freevt.net, og bestiller en gratis server... Volia, du har en egen teamspeak server. Når du åpner Ventrilo Mix trykker du på Ventrilo 2.1, da spretter det opp et vindu som sier følgende: "A new Ventrilo client (version 2.3.0) is now available" "Would you like to open the download web page? Da svarer du "Nei"... Ventrilo 2.3.0 er inkludert! Lykke til EDIT: Leif Endret 28. november 2005 av Slettet+56132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå