Wyldelife Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) Er jeg vikelig den eneste som har kjøpt King Kong? Isåfall, hvem andre har kjøpt det, og hva synes dere om det? Har kjøpt "LIMITED EDITION Peter Jackson's KING KONG The official game of the Movie" Kort tittel, gitt Endret 25. november 2005 av Fanta Boy
Luchy Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 har vudert å kjøpe det men får no se hva pengene når til har prøvd demoe når den kom ut og syntes det var ganske artig
Wyldelife Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 (endret) Er 43% Nå! Jeg suger i spill, og spiller ikke så ofte, men dette spilelt er jammen meg gøy! Vansklighetsgraden er lagd for akkurat deg, etter den første timen, er vansklighetsgraden formet seg etter deg. Helt utrolig! Har fighta 2 T-Rex'ser nå, utrolig spennende og gøy, ser ut som film Ble utrolig motivert til og sloss for Ann, og det har jeg aldri blitt i et spill før! Dette er "Tha shizzel foo dizzel" EDIT*Er 58% nå, er veldig motivert til og runne dette spillet. Blir bare bedre og bedre Endret 26. november 2005 av Fanta Boy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå