xanonymx Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg har en film på dataen som fungere helt fint, men hvis jeg brenner den ut på cd slik at jeg kan kunne se den på DVD spilleren. Så får jeg ikke noe lyd ut av DVD spilleren. Men hvis jeg tester cden på PCen så fungere det helt fint. Hva må jeg gjøre for at jeg skal kunne hørre lyden fra filmen på DVD spilleren.
GeirGrusom Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Brenner du den som DVD, eller divx? hvis det er Divx kan det være at filmen bruker en eller annen obskurt lydformat, flac eller noe slikt, og DVD spilleren sin dekodere er hardware, og støtter sansynligvis kun MP3 audio. Hvis du brenner DVD har jeg ikke peiling.
xanonymx Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Jeg brenner DivX, hvordan kan jeg få fikes det.
Gjakmarrja Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) MHm... viss det bruker et rart lyd format.. så blir det helt føkka... Jeg fikk ikke spilt av lyden på en vanlig dvd for det hva sånn... det hva en backup.. så tok eg bare med sånn avansert lydspor.. å eg ble avhengig av en sourrund forsterker for å kunne spille sjiten av.. artig.. hmmm ka dvd-spiller har du som spiller av divx? Viss du skal fikse det må du bruke video redigerings program å gjøre lyden om til mp3 eller noe.. det vil si du må liksom "rippe" den på nytt og gjøre om lyden Endret 25. november 2005 av chills
xanonymx Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 (endret) Jeg kan godt "rippe" på nytt, hva skal jeg bruke, VirtualDub? Edit: DVD spilleren er en Philips DVP630 Endret 26. november 2005 av xanonymx
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Jeg kan godt "rippe" på nytt, hva skal jeg bruke, VirtualDub? Edit: DVD spilleren er en Philips DVP630 5208955[/snapback] Det vet jeg ikke... selv har jeg bare erfaring med Camtasia Studio 3
xanonymx Skrevet 26. november 2005 Forfatter Skrevet 26. november 2005 (endret) Kan jeg da bruke Camtasia Studio 3 for å få fikset problemet midt? Endret 26. november 2005 av xanonymx
Gjakmarrja Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Kan jeg da bruke Camtasia Studio 3 for å få fikset problemet midt? 5210170[/snapback] Eg testa nå... åpnet en musikk video.. avi fil i camtasia studio 3 og då kunne eg liksom ta produce video med en gang.. og velge hvilken audio codec.. eg ville bruke.... så ja eg vil tro du kan bruke det
xanonymx Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Vet ikke enda, har ikke fått tid. Skal gi beksjed når jeg har fått gjort det. Hvis det er noen andre som også har noen tips, tar jeg imot de med åpne armer.
xanonymx Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Fikk det ikke til, fikk bare feil meldinger og programmet måtte lukkes. Det har sikker med at jeg fikk programmet av en venn, pleier bare å kalle han for dc.
xanonymx Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Det må vel være andre programmer som kan gjøre samme nytte.
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 For all del.. sikkert et TONN med programmer... men vet ikke navnet på noen av de... Merkelig at du fikk opp feilmelding... du skal leite lenge etter et system like ustabilt så mitt å jeg får ikke opp feilmeldinger
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Nei, du...uten for mitt fagområde.. har du godt linje.. så klarer du sikkert å få "kjøpt" en ny utgave ferdig nedlasta før du finner ut av dette :!:
xanonymx Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Har endel andre programmer jeg har tenkt å prøve, men setter det bare på om natten fordi det tar et par timer å konvertere. Så har jeg tenkt meg å kjøpe en DVD-RW eller CD-RW så jeg kan bruke å teste filemene på DVD spilleren, ellers vil det bli dyrt hvis jeg skal holde på å teste med CD-R. Jeg liker ikke å bruke penger, det er derfor jeg har en så god venn(er).
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du kan jo prøve å brenne til imagedrive på dataen og mounte i deamon tools... der kan du sjekke om lyden funker å....
xanonymx Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Lyden fungere fint på dataen, det er kun på DVD spilleren det ikke fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå