hawthorne Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Har et Nikon CoolPix 7900, som jeg er veldig fornøyd med. Jeg valgte dette kameraet "med omhu", blant annet fordi Nikon lager et eget UV hus, WP-CP4. Men hva skjer... Nikon har plutselig sluttet å produsere huset, og huset ble kun laget i begrenset opplag (tror ikke det har kommet til Norge). Jeg har fått dette bekreftet av Nikon i Norge, som forøvrig også ble overrasket over meldingen fra Nikon Int. Hva er dette for tøys...? Arg!! Det er to alternativer: 1) Ikelite 6181.79, ca. 2800,- fra Marin Foto Norge A/S 2) Fantasea CP-7, ca. 1580,- fra BH photo (inkl frakt og norsk mva) Ikelite er nok et bedre hus (skulle bare mangle), men er det noen som har praktiske erfaringer med noen av husene (eller merkene)? hilsen Jørn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. november 2005 Rapporter Del Skrevet 24. november 2005 Det har nok vært til salgs i Norge. Vi solgte det der jeg jobber, men det er ikke på lager akkurat nå... kanskje fordi de sluttet å produsere det? Marin Foto er et av de firma som har peil på det de driver med, ettersom de er såpass spesialiserte i sitt felt. Men vil tro at det billigste huset vil duge også, så lenge du bare skal rett under vannoverflaten og ikke på mer avanserte dykkerekspedisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå