Gå til innhold

Aktivering av Counter-Strike 1.6 i steam


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kjøpt en half life cd key, og nå skal jeg få cs 1.6 på steam. Greia er den at jeg installerte half life først, og når jeg skal ta "activate a product I already own" så får jeg at cd keyen allerede er brukt av en av de andre spille mine (MY games).

 

Jeg fikk beskjed om at jeg kun trengte en half life cd key for å få cs 1.6. Håper det var sant, og at noen kan hjelpe meg med å installere cs 1.6 på steam.

 

Jeg har installert cs 1.0, men jeg må jo oppgradere til 1.6 og det gjør jeg via steam, men da må jeg altså få den cd-keyen registrert på cs....

 

håper noen kan hjelpe....haster!

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du gjør er at du trykker på CS 1.6, så ber den om half-life CD-Key, den ligger et sted på coveret/manualen.

 

Skriv inn det.

 

 

1.0 er vel bare third pary-game.

 

 

 

EDit: Du skal ikke innstallere Half-Life fra CD'en...

5200018[/snapback]

Men cs er ikke på My games listen. Det som er kjøpt er Half Life Anthology. Jeg mistenker at cs ikke følger med her. riktig?

Lenke til kommentar
Nei, det følger ikke med - Søk.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe Half Life 1 på en eller annen butikk for 99,- så får du med CS 1.6

5200137[/snapback]

jeg tar og kjøper cs 1.6 på steam nå jeg. hvilken er det jeg burde ta?

den til $ 14.95??

Endret av Ole-Magnus
Lenke til kommentar

jaja, cs er kjøpt. Men nå funker ikke keyboardet til å spille med. Og Det funker ikke å skyte. PÅ keyboard i options er alt blankt, og jeg mistenker det for å ha noe med det å gjøre.

Det skjer bare ikke noe når jeg trykker på de forskjellige knappene. Keyboardet funker, men det virker ikke som at det er innstilt noen controls for å hva som er hva, hvis dere skjønner.

Trenger hjelp med det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...