Gå til innhold

Julkalender med "exlusiva" tillbud...


Anbefalte innlegg

Tjaa...

 

Bra idee med julkalender med fina tillbud.

MEN att kalla det førsta tillbudet før bra eller "exlusivt" ær væl ændå att øverdriva!

En gammal harddisk på 20 GB 5400 RPM før ett pris som næstan ger en 40 GB 7200 RPM harddisk tycker inte jag ær særskilt bra!

Kanske har ni tænkt att førbættra gåvorna ju nærmare man kommer jul før om de inte blir bættre æn som idag kan ni lika gærna låta det vara! Ett lite før enkelt knep før Webshopparna att få rensa sina lager på gamla produkter.

 

//SC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


swedecamp skrev (2001-12-01 15:53):


En gammal harddisk på 20 GB 5400 RPM før ett pris som næstan ger en 40 GB 7200 RPM harddisk tycker inte jag ær særskilt bra!


 

Selv om produktet er gammelt kan det være til nytte for noen. Det jeg reagerer mest på er at man får samme harddisk til 875,- hos Databutikken, og en Maxtor 20GB til 853,-.

 

Tilbudet ble plutselig ikke så attraktivt lenger...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-01 16:35, amund skrev:

Quote:


swedecamp skrev (2001-12-01 15:53):


En gammal harddisk på 20 GB 5400 RPM før ett pris som næstan ger en 40 GB 7200 RPM harddisk tycker inte jag ær særskilt bra!


 

Selv om produktet er gammelt kan det være til nytte for noen. Det jeg reagerer mest på er at man får samme harddisk til 875,- hos Databutikken, og en Maxtor 20GB til 853,-.

 

Tilbudet ble plutselig ikke så attraktivt lenger...

 

Mvh,

Amund

 

Det var dumt, fant ikke det i prisguiden når jeg så etter tilbud der... Uansett, tingene endrer seg så fort i bransjen at slikt kan skje. Det kommer deimot MANGE BRA tilbud det kan jeg si :smile: Enkelte tilbud er ikke fult ut så gode, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-01 18:43, [LOST]Snik skrev:

Men som Ar'Kritx sier så er det jo en gammel tradisjon å bli kvitt gamle dårlige produkter i julekalendre.

Hvilke andre steder ville du godtatt å få servert så elendig sjokolade tjuefire dager på rad?



 

Hehe, men jeg lover deg at det kommer mange bra tilbud her! Følge med og så ser du det selv. :wink:

Lenke til kommentar

Sjekk julekalenderen for 9.12. Jæ....va juks!!!! Du må registrere deg for å få handla skjermkortet. Har sendt inn registrering 2 ganger utan at noko skjer. Det greit å komme med "supertilbud" når ingen får benytta seg av dei. Skal sjekke i løpet av dagen om eg får registrert meg. Det har gått 6 timar utan at noko har skjedd.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-09 15:55, solaman skrev:

Sjekk julekalenderen for 9.12. Jæ....va juks!!!! Du må registrere deg for å få handla skjermkortet. Har sendt inn registrering 2 ganger utan at noko skjer. Det greit å komme med "supertilbud" når ingen får benytta seg av dei. Skal sjekke i løpet av dagen om eg får registrert meg. Det har gått 6 timar utan at noko har skjedd.


 

Det høres litt rart ut ja!

 

Send en mail til [email protected] og si at du har problemer med å få kjøpt produktet og at du vil ha det. Alle som vil skal få kjøpt kortet. Hvis det er flere som har problemer med å få kjøpt det så si i fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...