jon-t Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Som topic sier, er det noen her som har fått testa Live Messenger endå(lovlig altso) ? Er det noe tess ? Har akkuratt komt inn på programet "MSN Customer Experience Validation - Norway" På MSN Recruitment Program, men venter nå på å få testa ein ny beta
HoaXed Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Fikk testet det for to uker siden. Desverre ikke en gyldig beta, altså må man legge inn ett prog som går igjennom en proxy. Desverre er server tilganger nektet på skolen min så kommer ikke inn på MSN 8 på skolen. Men over til om det er noe tess Dårlige ting - Elendig design; Etter min mening iallefall. Hvorfor forandre på det som var knallbra, det nye ser faktisk ut som om de har gått tilbake i tid. Men kan jo bare være meg Knallbra nye ting - Ringe til mobil; Den nye msn bruker faktisk VoIp og man kan ringe til andre utenom gjennom pcen. Fin funksjon. - Sende hele mapper; Istedenfor bare en fil, kan man nnp sende en hel mappe noe som er knallbra - Adressebok; Den nye funskjonen med Adressebok som ligner på den i outlock er knallbra Og det er nå lettere å organisere Må desverre gi meg her, pga kjeft av læreren Men legger med en link til featurene; Mess With Messenger Kos deg Endret 24. november 2005 av HoaXed
embark Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Synes det brukte alt for mye minne... Men jeg likte designet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå