Gå til innhold

Microsoft tastatur og spill?


Anbefalte innlegg

Heisann !

 

Jeg kjøpte meg nylig ett nytt Microsoft tastatur. Og det så strplende ut, og fungerte mer eller mindre som det skulle innen kort tid!

 

Derimot når jeg skulle prøve meg litt i CS senere ble jeg skuffet, det viser seg nemlig at det er umulig å løpe forover mens man tar ett såkalt "duckjump". Eller dvs. Han trekker ikke til seg bena, men hvis jeg trykker først space for å hoppe, slipper space, så trykker jeg ctrl, så virker det. Men det er jo veldig upraktiskt og ganske uvanlig.

 

Dette er da med nyeste intelliType software. Jeg tror det kan ha noe med driveren å gjøre, men er ikke sikkert. Jeg har heller ikke lyst til å avinnstalere driveren, da jeg da mister alle shortcut knappene.

 

Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette problemet...

 

 

Takker for alle svar :D

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte tastatur takler rett og slett ikke mange knapper på en gang, dette gjelder som regel tastatur med ps2 kobling. Regner med at ditt tastatur har usb, men hvis du bruker overgang til ps2 kan du prøve skifte til usb.

 

På noen tastatur jeg har vært borti som har dette problemet, funket det å bytte fra ctr til shift.

 

Kanskje noe av dette kan hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...