vinduspusser Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hei jeg håper at noen kan hjelpe meg med dette. Jeg fikk noen filmer av en kompis, når det gjeller filtype sår det bare "type: videoklipp" når jeg skl spille av filmene kommer det bare film og ikke noe lyd. det r divx film så sefølgelig lasta jeg ned divx player. men det går ikke ann å få frem lyd. er det noen som har hatt samme problem som greide å løse det? kanskje en annen spiller som kan spille av den lyd-filen. kompissen min hadde ingen problemer med lyd og han har ingen annen spiller enn meg så står litt tom for ideer her
L O G I M A N Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Last ned K-Lite Codec Pack. Da får du codec til omtrent alt.
vinduspusser Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Takk det funka med K-Lite Codec Pack
snole Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 hvor får jeg det fra a? 5199640[/snapback] Herregud da mann. Google på ac3-filter og du hadde funnet det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå