Mayhem Soap Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Hei Nå er jeg snart lvl44, hunter og dwarf...Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal...Er ferdig med de fleste questene i Stranglethon Vale og har begynt litt i The Hinterlands, men jeg finner liksom ikke noen spennende quests... Er det noen som kan hjelpe meg videre, jeg trenger quests eller et tips på hvor jeg kan tjene litt ekstra gold!..og så lurer på dette med "epic items"...jeg har enda ikke fått noe slikt, og jeg skjønner at sjansen er liten for et drop, men er det noe sted som det er større sjanse for å få slike items?? Jeg vet slike tråder ikke er spesielt spennende, men kanskje vi kunne fått igang en liten diskusjon på hvilke quests som er lurt/mindre lurt og gjennomføre?
SGE7000 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Hei Nå er jeg snart lvl44, hunter og dwarf...Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal...Er ferdig med de fleste questene i Stranglethon Vale og har begynt litt i The Hinterlands, men jeg finner liksom ikke noen spennende quests... Er det noen som kan hjelpe meg videre, jeg trenger quests eller et tips på hvor jeg kan tjene litt ekstra gold!..og så lurer på dette med "epic items"...jeg har enda ikke fått noe slikt, og jeg skjønner at sjansen er liten for et drop, men er det noe sted som det er større sjanse for å få slike items?? Jeg vet slike tråder ikke er spesielt spennende, men kanskje vi kunne fått igang en liten diskusjon på hvilke quests som er lurt/mindre lurt og gjennomføre? 5194374[/snapback] Tja, på lvl 44 kan du vel stikke til Tanaris og gjøre Zul'Farrak? EDIT: Og en del quests Endret 23. november 2005 av SGE7000
holst84 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Enig med SGE7000. Kikk litt rundt på thottbot og finn alle questene til ZF. Så grinder du kjapt noen lvl'er der. Det greie med ZF er at det er en såkalt mini-instance. Så du trenger ikke bruke hele dagen på den. Jeg tror jeg gikk fra 44 til 48 bare på ZF jeg. Endel greie drops for din lvl er det og der. Er du caster kan du håpe på Zhum'rah's Wexing Cane. Bruker du plate er visst Big Bad Shoulders ganske bra Edit: Leste nu at du er hunter. Da er det jo hvertfall no loot til deg (ja det var en joke) Men det kan droppe en meget god blå bue fra Hydra bossen. The Needler tror jeg den het Endret 23. november 2005 av holst84
Mayhem Soap Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Zul'Farrak er vel i vanskligste laget, jeg har vært der en liten tur...takker for svar så langt... Hva er spennende quest? - vel for min del syntes jeg at quest av typen drep 10 av den sorten og 10 av den er litt kjedelige...jeg mener quests der rewarden er god, sånn som Saving Sharpbeak (den var vanskelig, umulig alene..) og quests som en flere deler.
Walts Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 ZF er lvl 44+ instance så burde da klare noe der... begynner selv på det om 2 lvler, men jeg er pala og vi kan alltid være litt under de andre noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå