Qwert123 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Haha ok det talent treet der er det værste jeg har sett:p 5196403[/snapback] Du har latterlig lite Stamina. 5197402[/snapback] Hva har det med denne tråden å gjøre ? Jeg kan ikke huske at han spurte etter hjelp med talent treet eller om han hadde mye eller lite stamina, viss dere ikke har noe bedre å skrive så ikke skriv det! Samme gjelder de andre som bare poster dritt her. Kan han ikke få være stolt over de epicene han har fått?
NightKeeper Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Haha ok det talent treet der er det værste jeg har sett:p 5196403[/snapback] Du har latterlig lite Stamina. 5197402[/snapback] Hva har det med denne tråden å gjøre ? Jeg kan ikke huske at han spurte etter hjelp med talent treet eller om han hadde mye eller lite stamina, viss dere ikke har noe bedre å skrive så ikke skriv det! Samme gjelder de andre som bare poster dritt her. Kan han ikke få være stolt over de epicene han har fått? 5197502[/snapback] Altså når han legger ved profilen sin må han forvente å få respons på sin character. Og ja, den builden der sugde hæsteræv Ser ikke hva som er dritt ved å si at han hadde lite stamina, men enkelte tar seg vel litt for nær av slike ting.
.Marcus Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 4 epics på en helg virker jo imponerende. Jeg spilte i 7måneder uten å equippe en eneste epic. Og hva er det med uvitende personer som liker å fortelle andre at deres spillestil er den rette? Hva er gøy med at alle har samme build, items og spillestil? Selv forstår jeg meg ikke på wannabe warriors som er så dumme at de putter sverd i main hand. Løper dere rundt i AV og leker tank også kanskje? 5196261[/snapback] Når ble sverd totalrestriktert til en klasse -_- Jaja, lurer nå heftig på hvorfor rogues har Sword Specialization i talent treet, jeg.. Må si jeg er kraftig lei av å høre rogues = daggers her på dette forumet. Kun et fåtall her som kan bedre enn å høre på majoriteten og selv gjøre litt enkel matte for å finne ut hva som er best, enten det gjelder warrior, paladin eller rogue. Spill en rogue du, så får du se hva som 1. passer deg best, 2. det du VIL skal passe best, men ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå