Toa Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hva skjer den dagen EA kjøper ekslusive rettigheter til å bruke spillernavn, lagnavn osv i sine managerspill? Jo, da kan man vel vinke takk og farvel til alle konkurrerende managerspill for all framtid. De gjør jo dette med andre sportsspill (f.eks FIFA), men det vil jo være mye mer ødeleggende for et spill som Football Manager at dette skjer, enn det har vært for f.eks Pro Evolution Soccer (som jo selger godt).
Nevnarion Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Skummel tanke, og skulle ikke forundre meg om det skjer. Forbannet være EA om de gjør det.
Knarke Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Det er vel ikke EA man kan klandre for dette, de gjør jo bare det som vil gi mest profitt. Mer riktig å si "Forbannet være de som selger EA rettighetene til å bruke navnene på spillere eksklusivt."
Toa Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 (endret) Og forbannet at det skal være lovlig å bare kjøpe seg ut av all konkurranse, og skape monopol på spillgenrer. EA er spillindustriens svar på Microsoft. For min egen del vil jeg for det meste unngå å kjøpe spill fra dette selskapet. De har alt for mange penger fra før. Endret 23. november 2005 av Toa
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 (endret) Hvorfor blir bare EA kritisert? Alle de andre store software utviklerene/utgiverene er like grådige. ID Software selger f.eks Wolfenstein 3D (fra 1992) til blodpris i dag, og Microsoft er egentlig bare er samling av små datafirmaer som har blitt kjøpt og slaktet av Bill Gates, og Vivendi tåler ikke at folk lager en freeware versjon av King's Quest, til tross for at de har spikret siste spiker i kista for den serien for lenge siden. Nerdene hater EA av samme grunn som humanistene hater USA, og bilinntereserte hater Autofil, fordi det er populært å hate dem. Endret 23. november 2005 av superseven
Flygg Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 jeg håper da inderlig ikke at noen er gale nok til å selge ea eksklusive rettigheter. en ting er å ta betalt for rettigheter til å bruke navn, en annen ting er å selga alle rettighetene til et selskap, som dermed får monopol på å bruke navn i den sammenhengen rettighetene gjelder. grunnen til at så mange hater ea er den samme grunnen til at mange hater metallica. de har solgt helt ut og har mistet enhver form for integritet på noe som helst felt fordi de kun tenker penger penger penger.
grill Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Finnes det Footbal Manager eller cm eller noe sånt for Linux?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå