Pixi Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hei. Lurer da på hvilken kjøler dere anbefaler til en P4. Står mellom denne Thermaltake Big typhoon Og denne Zalman CNPS 7700-Cu Hvem vil dere anbefale? Følger det med viftestyring på Thermaltake kjøleren, dette gjør det på Zalman kjøleren...
Erik J. Nilsen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Nettopp ferdig med testing av TT kjøleren, og jeg må si at den er noe bedre Full test kommer om litt...
Pixi Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Da tenker jeg at jeg går for den. Det er ikke noe stress med å få plass til den? Har et Asus P4P800 Hovedkort. Og et thermaltake midi kabinett. det burde vel heller ikke være noe problem med plass i dette? Er jo ganske bredt kabinett.
Erik J. Nilsen Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 den er stor, men du burde få plass
Pixi Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Da satser jeg på det Er testen lagt ut?
haakie Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Da satser jeg på det Er testen lagt ut? 5190441[/snapback] hva med og sjekke før du poster?.. Men den tt kjøleren har jeg bare hørt positive ting om. MvH -H-
kvase Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 er det slik at man må montere ekstra bakplate på hovedkortet med den thermaltake sitter her med abit7c max kort. ser kjøleribbenne er blitt løfta opp på thermaltake har du peiling hva slags klaring du har fra kjøleboksen og ner til cpu. syne den kjølern så god ut i henhold til spesifikasjoner. lyd/kjøling
Pixi Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Bakplate? Må man ha det også?` Hvis ikke bestiller jeg den nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå