vinduspusser Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hei jeg har tenkt å skaffe meg en PSP, men jeg har også planer om å kjøpe ett minnekort til den. Det jeg lurer på er om det finnes en converter som man kan gjøre om filmer på pc'en til PSP format. Er det noen som veit om ett slikt program. Det er også fint om dere kunne sagt noe om hvor stor plass det ca. tar for en helt vanelig film. Hvis noen vet om noen andre fete programmer er det også kult
Sindre90 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hei jeg har tenkt å skaffe meg en PSP, men jeg har også planer om å kjøpe ett minnekort til den. Det jeg lurer på er om det finnes en converter som man kan gjøre om filmer på pc'en til PSP format. Er det noen som veit om ett slikt program. Det er også fint om dere kunne sagt noe om hvor stor plass det ca. tar for en helt vanelig film. Hvis noen vet om noen andre fete programmer er det også kult 5189374[/snapback] Det fines noen programer ja å filmene blir vel rundt 600, 700, 800mb det programet mener de at man må kjøpe men jeg for min del lastet det ned det heter så mye som "ImTOO PSP Video Converter" ganske bra program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå