forsel Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Eg lurer litt på hva eller hvor evt eg kan finne software problemene som gjer at noen av divx filmene får sånn hikke (hakker)over seg under avspilling, Det gjeld både power dvd og Divx player 6.0 Noen forslag over evt problemet ligger?
Kefsp Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Det kan være at harddisken din jobber med andre ting i tillegg til avspilling av filmen. Hvis du har lagt merke til at lyden henger etter er det nok rammen som er svært belastet. Ellers så vil jeg anbefale VLC media player til å spille av videofiler og DVD'er med HER kan du laste ned VLC media player for Windows.
forsel Skrevet 22. november 2005 Forfatter Skrevet 22. november 2005 Det kan være at harddisken din jobber med andre ting i tillegg til avspilling av filmen. Hvis du har lagt merke til at lyden henger etter er det nok rammen som er svært belastet. Ellers så vil jeg anbefale VLC media player til å spille av videofiler og DVD'er med HER kan du laste ned VLC media player for Windows. 5189001[/snapback] Det er nettopp det at Hardisken ikkje jobber, og lyden henger ikkje, berre bildet. Det er helt klart at en eller annen plass ligger det nok software probleme som skaper dette problemet, men eg er berre ikkje sikker på hvor
Ed Hunter Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Sjekk i task manager om nokre program stjeler for mykje ressurser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå