Gå til innhold

Itavisen ute med tullenyheter om WCG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen respekt for IT-avisen, men når de kommer med artikkelen

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307677

så blir jeg rett og slett litt satt ut. De presterer å skrive at en Nederlender var best i Warcraft III - The frozen throne, mens på http://www.worldcybergames.com/tournament/...p?is_itemno=256

står det at det var det en kineser som vant... og at de unnlater å nevne noe som helst om norske deltakere er jo også helt vannvittig.

Itavisen er en parodi på seg selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt forvirret her. Hvordan passet dette i "Diskuter spill og tilbehør"- forumet?

Ville ikke sagt at itavisen er en parodi, men jeg må innrømme at jeg av og til finner noe komisk i det de skriver.

Det er vel sånt man sier om å være kritisk til stoffet man leser.. Men om du ikke hadde dobbelsjekka på en annen side, hadde ingen her lagt merke til det. Sånn er det.

Skrevet
Jeg er litt forvirret her. Hvordan passet dette i "Diskuter spill og tilbehør"- forumet?

5186736[/snapback]

Fordi dette er dataspillingens verdensmesterskap...

Til han som spurte om hvem som bryr seg om warcraft 3... det er kanskje andre personer enn deg som spiller spill. Enkelte spill blir episke klassikere, Starcraft var lenge vært størst innen strategispill og det er ingen grunn til at Warcraft 3 ikke skal være like seiglivet. Det finnes egne TV-kanaler som dekker kamper innen disse spillene, som er de to strategispillene det finnes mest pro-gamere innen.

Skrevet (endret)
Hvem bryr seg om Warcraft 3 anyways? :p

5186387[/snapback]

Jeg vet om mange, inkludert meg. Finnes folk som har en annen smak en deg.

Edit:

Nederland, Tyskland, Japan og Sør-Korea er blant landene som dominerer i spill på verdensbasis. Likevel vant et brasiliansk lag førstepremien i Need for Speed, mens et amerikansk lag vant i Counter Strike.

Hva med Norge, som ligger blant toppen i Counter-Strike. Team9, Catchgamer.no og NoA(norsk/svensk) er jo klaner som er blant verdens beste i cs. (og etter det jeg husker var alle topp3 i CPL England, team9 1., NoA 2. og CG.no 3. ?)

Endret av TomFu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...