Kakofoni Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ja, nå er det snart jul, og det er på tide å bytte ut min Nokia 6510i (knegg) med en ganske mye nyere og sværere mobiltelefon. Bare for at det er sagt, så har jeg ikke peiling på mobiltelefoner, derfor kan jeg ikke gi dere noe krav. Men jeg trenger ikke ekstrem brukervennlighet eller noe slikt. Jeg skal ha kontantkort, om det har noen påvirkning. Den bør være rimelig og ha mye funksjoner, ettersom jeg lever i nåtid (Kanskje det ikke ser slik ut via min nåverende mobiltelefon) Jeg vet dette er litt få krav, men da kan dere bare spør underveis. Så værs'go... eh... anbefal!
qdos Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Samsung D500 begynner å bli ganske billig nå som D600 har kommet. Ingen revolusjonerende forskjeller på de. Har kjøpt en D500 til dama, og synes den er bra.
Kakofoni Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 Samsung D500 begynner å bli ganske billig nå som D600 har kommet. Ingen revolusjonerende forskjeller på de. Har kjøpt en D500 til dama, og synes den er bra. 5182605[/snapback] Det er bra, har den på ønskelista nå, men er åpen for andre forslag.
pologutt Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Samsung e730, Sony Ericsson k750i, SE k700i, Nokia 6230i. Litt dyre telefoner med kontantkort, men de har "alt"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå