Gå til innhold

Strømforsyning til 3R System Miditower R101B


pæra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke svare på det jeg ville vite i første post?

Så mye enklere å finne en PSU til deg da..

Har kabinettviftene 3-pins utgang eller molex utgang? (Molex er de som er ifra PSU)

Ingen strømforsyninger har 3-pins utgang (Som jeg vet om) til vifter. Da må du evt. kjøpe adapter, eller koble de på hovedkortet hvis det er plass (Hvis du ikke har viftestyring).

MIST 500W er et bra kjøp. Stillegående, og kraftig. Pris er 900 kroner, men siden du ikke har sagt noe om pris eller noe så er det vanskelig for oss å vite hvor mye du er villig til å bruke!

Hvis en PSU ikke har nok molex uttak, så kan du kjøpe deg splittere. 1-2 splitter eller 1-4 splitter.

Lenke til kommentar
Kan du ikke svare på det jeg ville vite i første post?

Så mye enklere å finne en PSU til deg da..

Har kabinettviftene 3-pins utgang eller molex utgang? (Molex er de som er ifra PSU)

Ingen strømforsyninger har 3-pins utgang (Som jeg vet om) til vifter. Da må du evt. kjøpe adapter, eller koble de på hovedkortet hvis det er plass (Hvis du ikke har viftestyring).

MIST 500W er et bra kjøp. Stillegående, og kraftig. Pris er 900 kroner, men siden du ikke har sagt noe om pris eller noe så er det vanskelig for oss å vite hvor mye du er villig til å bruke!

Hvis en PSU ikke har nok molex uttak, så kan du kjøpe deg splittere. 1-2 splitter eller 1-4 splitter.

5182082[/snapback]

du trenger ikke adapter. På alle viftene jeg har vært borti(ganske mange), har det fulgt

med kobling til molex, som ikke bruker opp molex kontakten hvis du forstår.

Bilde av hva jeg mener:

Super ubre paint skills...:

post-58478-1132514252_thumb.jpg

Endret av haakie
Lenke til kommentar

Det du illustrerer på det bildet der, er at viftene har molex tilgang. Ikke 3-pins tilgang slik jeg skrev i posten.

Noen vifter leveres med molex tilgang, det har du rett i, men noen leveres også kun med 3 pins (Og ikke molex tilgang). Og hvis sistnevnte er tilfelle, vil han trenge et adapter. Noen leveres jo selvsagt med begge også, men da trenger han evt. ikke tenke på et adapter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...