Tomzern Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Hei!! Jeg har MS Sidewinder ForceFeedback ratt, og hadde tenkt til å bruke dette i NFS Most Wanted, siden jeg er vant til å bruke ratt i de andre NFS spillene, men i MW får jeg ikke konfigurert brems/revers pedalen...Alle de andre knappene, styringen og gasspedalen får jeg konfigurert, men bremsen vil f*** ikke Vet at pedalen funker for jeg kan scrolle i menyene på MW med den, men får ikke konfigurert den som brems Noen som har samme problemet, eller muligens vet hva det er? Mvh Tomzern
mushi Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg må ihvertfall ha combined pedaler med logitech momo settet mitt. Vis ikke scroller den ned hele tiden automatisk (gassen er pil ned når den ikke trykkes på og når jeg trykker på den er det pil opp)
Tomzern Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 er det en innstilling man gjør i spillet, eller utafor?
eivi91 Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg hadde samme problemet. Har samme rattet. Regner med du har installert programvaren. Så går du til Kontrollpanel -> Skrivere og annen maskinvare -> Spillkontrollere -> Egenskaper -> Settings -> Velg separate -> Gå inn på spillet og trykk brems -> Legg ned spillet -> Velg Combined. Så skal det funke. Gjorde ihvertfall det med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå