Gå til innhold

Hva er pc'en min verdt?


Anbefalte innlegg

Skal oppgradere pc'en og vurderer derfor å selge hele min,hva ca kan jeg regne med å få for den?

 

Specs:

 

Lian LI PC-75 kabinett

P4 3.0c cpu

Abit IC7-Max3 hk

1gb ocz premiere minne

Sapphire x800xl agp

Levicom 460w psu

Wd 120jb 120gb ide

wd 80jb 80gb ide

Zalman Rheobus

Komplett switech/aquacomputer vannkjøling.

Swiftech MCW-50 gpu blokk

Swiftech cpu blokk

Swiftech chipset blokk

Evo 240 radiator

Ac tank

eheim 1048 pumpe

 

 

Eventuelt,hva kan jeg få for kabinett + vannkjøling?

 

Bilder:

 

vk13.jpg

 

vk11.jpg

 

 

Noen som har noen forslag?

 

Takk for svar :)

Endret av miracl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikke heller beholde kabinett+vannkjøling da. Tror nok en kjøper av en litt gammel

komplett pc enten ikke vil ha interesse av vannkjøling og dermed ikke ville være villig å betale for det eller kjøpe pc'en bare for kabinetet og vannkjølingen. Ingen av delene gir deg en veldig god pris.

 

Er da mye du kan beholde på den der. Vet ikke hvor abisiøst nykjøp du hadde tenkt deg men Hk cpu skjermkort og kanskje minnne bør da få deg langt.

 

Men for å svare på det du spurte om Et sted mellom 4000 til 9-10000. Det kommer som sagt veldig ann på om du finner en som setter pris på vannkjøling og samtidig ønsker et

komplett system. Mange vil nok syntes vannkjøling blir for avansert hvis du selger på finn ol.

Lenke til kommentar

Ble til at jeg beholdt alt,oppgraderte bare hk,cpu,gfx.

Eneste grunnen til at jeg vurderte nytt kabinett,var pga at jeg vurderte å gå tilbake til luft kjøling. Meen bestemte meg for å fortsette med vannkjøling.

 

Vurderer å modde kabinettet noe mere nå, er lei av alle 80mm viftene,så skal bygge om kabinettet litt,så jeg kun har 120mm vifter i det,så blir det stille og fint :)

 

Big Sturl: ligger på itavisen ja :p pc70 er et genialt kabinettet,hadde vært enda bedre om det kom med 120mm vifter men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...